Ny film, ny...Läderlapp?

Tja här sitter man på sin farbrors dator och skriver det här medan man tittar på tv6, batman, awesome :D
Jag gillar verkligen Batman, eller gillar och gillar, blev mer intresserad då Christian Bale fick rollen på Batman Begins (som jag snart ska se på..igen -.-). Han passar verkligen in, och han är ju jäkligt engagerad när det gäller sina roller, han gick t.ex ner 20kg för en film, så ja. Och så läste jag en gång att han ville va med i en batman film redan i mitten av 90-talet, men som tyvärr aldrig fick någon roll, och det roliga är att hans syster fick en, men vad jag vet var den B-aktig.
 I pitty him. Men what ever, han är ju nu en av världens kändaste pesoner, och fick sin dröm i uppfyllelse.
Och som rubriken lyder, ny batman, mycket bra! Tumme upp.
De gamla filmerna, åh min gud, bra, men håller inte samma klass som de nya :)
Visst var både Michael Keaton och George Clooney bra, men jag föredrar Bale!
Längtar verkligen till den nya filmen, då The Riddle kommer va med, som spelades av Jim Carrey senaste gången, den filmen tyckte jag va kul!
Men vem blir den nya? Hmm, har hört och läst rykten om att det blir Johnny Depp, YES BOX!
Hoppas det blir han, han är som skapad för rollen, me tottally diggar honom! Och bra är det ju också att de båda (Bale och Depp) spelade in Public Enemies (Som jag måste se!) tillsammans, så de känner sig "comfortable".
Oj oj här babblar man som bara den, inte bra. Måste hålla kvalité. XX din jävel, kvalité!!!

Ja ja kände för att skriva lite, im bored. men ja ja, då blir det väll B-Begins nu. Skriver kanske en recension om den imorgon om jag har tid, im working dude!

Vet att jag sagt att skulle skriva recension om Änglar och demoner(Som va mycket bättre än va jag trodde), och någon annan film. Men det kommer, blir svårt och "typa" ner allt.




Alla Läderlappar :)

Later!
/ XY

Kommentarer
Postat av: adina

åh, kul med en ny batman-film! Bara Christian Bale stannar som batman :)



tack!

2009-07-20 @ 10:25:55
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: adina

jaså, man vet ju aldrig :D ibland får regissörer eller producenter lite fnatt!

2009-07-21 @ 01:36:54
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0